In Peru aangekomen

14 januari 2020 - Lima, Peru

Hallo allemaal,

Wij hebben om precies te zijn 3 dagen niet meer geschreven.

Als jullie benieuwd zijn wat we gedaan hebben blijf dan vooral lezen!

Dag 1:  Hèhè we zijn eindelijk aangekomen op het vliegveld in Lima de hoofdstad van Peru.

In Lima ligt ook ons hotel. Ons hotel waar we naar toe gaan heet: Tierra Viva Miraflores Mendiburu.

Wat een GIGA fantastische mooie kamer! Zo leuk dat ik er wel in kan wonen!

In de avond gingen we uiteten. Het was om eerlijk te zijn afschuwelijk! We hadden een verrassing menu gevraagd.... en we kregen dus ....CAVIA!! dat eten ze blijkbaar in Peru! We hebben die cavia laten staan en we hebben gewoon wat friet besteld want ja dat is gewoon super lekker ( vinden wij)!

Daarna hebben we nog wat drinken besteld en we zijn nog tot half 12 in het restaurant gebleven, daarna zijn we naar onze hotelkamer gegaan. Toen we gingen slapen was het 00:15.

Dag 2:  Vandaag gingen we naar Machu Picchu. Dat is een wereldwonder in Peru. Machu Picchu is een oude Incastad in de buurt van de stad Cuzco in Peru. We zijn erachter gekomen dat er een vertaling voor de naam  Machu Picchu is namelijk: Grote Berg en Mannelijke Piek. Vroeger leefde er veel Inca's dat zijn Amerikaanse indianen. Het was super mooi! Echt een aanrader. Verder gingen we lunchen in het dorpje: