4 dagen niet geschreven......

14 januari 2020 - Lima, Peru

Hallo allemaal,

Wij hebben om precies te zijn 3 dagen niet meer geschreven.

Als jullie benieuwd zijn wat we gedaan hebben blijf dan vooral lezen!

Dag 1:  Hèhè we zijn eindelijk aangekomen op het vliegveld in Lima de hoofdstad van Peru.

In Lima ligt ook ons hotel. Ons hotel waar we naar toe gaan heet: Tierra Viva Miraflores Mendiburu.

Wat een GIGA fantastische mooie kamer! Zo leuk dat ik er wel in kan wonen!

Helaas moeten we morgen gingen weer naar een ander hotel in Acobamba. Gelukkig hadden we de in de avond nog tijd dus gingen we uiteten. Het was om eerlijk te zijn afschuwelijk! We hadden een verrassing menu gevraagd.... en we kregen dus ....CAVIA!! dat eten ze blijkbaar in Peru! We hebben die cavia laten staan en we hebben gewoon wat friet besteld want ja dat is gewoon super lekker ( vinden wij)!

Daarna hebben we nog wat drinken besteld en we zijn nog tot half 12 in het restaurant gebleven, daarna zijn we naar onze hotelkamer gegaan. Toen we gingen slapen was het 00:15.

Dag 2:  Vandaag gingen we naar Acobamba dat ligt in de buurt van Machu Picchu. Dat is een wereldwonder in Peru. Machu Picchu is ook nog een oude Incastad in de buurt van de stad Cuzco in Peru. morgen vroeg gingen wij naar Machu picchu.

Dag 3: Oke we zijn net net aangekomen in Machu picchu. We zijn erachter gekomen dat er een vertaling voor de naam Machu Picchu is namelijk: Grote Berg en Mannelijke Piek. Vroeger leefde er veel Inca's dat zijn Amerikaanse indianen. Het was super mooi! Echt een aanrader. Verder gingen we lunchen in het dorpje: Ollantaytambo, de laatst overgebleven Inca stad van Peru. Er was niet echt een restaurant waar we konden middag eten dus gingen we maar eten op de markt dat was ook wel lekker. Het was al 13:30 dus we liepen nog heel even door de mooie oude stad daarna zijn we naar de hotelkamer gegaan met onze huurauto.

Dag 4:  Vanmorgen is er iets best onlogisch gebeurd. Namelijk: We waren vergeten dat de roomservice meneer kwam om ons eten te brengen we hadden namelijk gisteravond eten besteld. Hij klopte aan en wij dachten natuurlijk wie is dat? Hij kwam ons eten breng! Wij schaamde ons dood natuurlijk! Verder was het wel lekker eten. We hadden vandaag besloten om een chilldag te houden dus kunnen we daar niet veel over vertellen.

1. Sara:
    22 januari 2020
    Wat een geweldige blog.
    👌👌👌😊
  2. Sara en Benthe:
    23 januari 2020
    wat leuk dat je onze blog zo leuk vind!
  3. Ingrid Kloosterman:
    22 januari 2020
    Hoi Sara en Benthe wat hebben jullie een leuke blog! Ik nu al weer uit naar jullie volgende belevenis!
  4. Sara en Benthe:
    23 januari 2020
    wat leuk dat je onze blog zo leuk vind!
  5. Ingrid Kloosterman:
    23 januari 2020
    Wanneer komt jullie volgende blog? 🤗
  6. Mila van der broek:
    31 januari 2020
    ik vind jullie blog echt super leuk blijf zo door gaan!